Amikor egy gumiabroncs defektet kap, a First Stop szakemberek professzionális körültekintéssel ellenőrzik a kereket és ha lehet, megjavítják a gumiabroncsot.
Nem könnyű megelőzni a defektet, de az alábbi tanácsok segíthetnek a kockázat csökkentésében:
A lassú szivárgás észlelhető szemrevételezéssel (az egyik gumiabroncs oldalfala kidudorodik) vagy vezetés közben (az autó kezelhetősége megváltozik).
Ha a gumiabroncsból hirtelen távozik a levegő, elveszti az autó feletti uralmat. Ebben az esetben a legjobb, ha a kormánykereket erősen tartva lelassít, amíg teljesen meg nem áll és a lehető leghamarabb megjavíttatja a defektet.
Ha a gépjármű gumiabroncsnyomás figyelő rendszerrel (TPMS) van felszerelve, azonnal figyelmezteti Önt a nyomás csökkenéséről vagy ha a gumiabroncs defektet kapott.
Ha az autó defekttűrő gumiabronccsal van felszerelve, a defektes kerékkel is folytathatja a vezetést, 80 km/órás sebességgel körülbelül 80 kilométeres távban.
Mielőtt egy gumiabroncsot megjavíttat, javasolt elolvasni a gépjármű gyártójának kézikönyvét, hogy megtudja, van-e érvényben bármilyen korlátozás.
A gumiabroncs javíthatósága attól függ, hogy milyen mértékű sérülést szenvedett, illetve a gumiabroncs mely részén található a sérülés. Biztonsági okokból csak a profilon keletezett defekt javítható, az oldalfalon lévő nem.
A gumiabroncs javítást csak szakember végezheti. A First Stop szakemberei a legszigorúbb biztonsági előírások betartásával végzik a javítást.
Vous voulez en voir plus ? Szeretne többet megtudni? Vissza az összes gumiabroncs tipphez